Termékek Menü

Reklamáció kezelés

Vevőink hűségét és bizalmát szeretnénk elnyerni a felmerülő problémák hatékony, rugalmas kezelésével.  A törvény szerinti elállási időn kívül igyekszünk megoldani minden kérdést, ami felmerül a vásárlással, a termékeinkkel kapcsolatosan. Az ideális vevőkapcsolat számunkra nem ér véget a megrendelés teljesítésével, írj, ha kérdésed, kérésed, észrevételed van az áruházunkkal kapcsolatosan!

Rendeléssel, termékekkel kapcsolatos kérdések: rendeles@gyongyekszerbolt.hu

Áruház működésével kapcsolatos észrevételek: info@gyongyekszerbolt.hu

Szakmai kérdések, technikák: info@gyongyekszerbolt.hu

Amennyiben úgy érzed, hogy nem kaptál kielégítő megoldást a felmerült problémára, akkor hazánkban a Békéltető Testületeknél tehetsz panaszt :

http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Testületek listáját itt találod : http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

2016 január 9-től kezdődően online platformon is megoldást kereshetsz a problémádra. Ezen Európai Uniós fejlesztés célja, hogy egyszerűen, online beszélhessük meg az esetlegesen felmerült reklamációkat, a határokon átnyúló vitás kérdésekben.

Az online platform elérhetősége :

Online vitarendezési platform 

Az online vitarendezési platformmal kapcsolatos tudnivalókról itt találhatsz összefoglalót.