Reklamáció kezelés
Vevőink hűségét és bizalmát szeretnénk elnyerni a felmerülő problémák hatékony, rugalmas kezelésével. A törvény szerinti elállási időn kívül igyekszünk megoldani minden kérdést, ami felmerül a vásárlással, a termékeinkkel kapcsolatosan. Az ideális vevőkapcsolat számunkra nem ér véget a megrendelés teljesítésével, írj, ha kérdésed, kérésed, észrevételed van az áruházunkkal kapcsolatosan!
Rendeléssel, termékekkel kapcsolatos kérdések: rendeles@gyongyekszerbolt.hu
Áruház működésével kapcsolatos észrevételek: info@gyongyekszerbolt.hu
Szakmai kérdések, technikák: info@gyongyekszerbolt.hu
Amennyiben úgy érzed, hogy nem kaptál kielégítő megoldást a felmerült problémára, akkor hazánkban a Békéltető Testületeknél tehetsz panaszt :
A területileg illetékes Testületek listáját itt találod : http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
2016 január 9-től kezdődően online platformon is megoldást kereshetsz a problémádra. Ezen Európai Uniós fejlesztés célja, hogy egyszerűen, online beszélhessük meg az esetlegesen felmerült reklamációkat, a határokon átnyúló vitás kérdésekben.
Az online platform elérhetősége :
Az online vitarendezési platformmal kapcsolatos tudnivalókról itt találhatsz összefoglalót.