Termékek Menü

Vásárlással, visszajelzésekkel kapcsolatos kérdéseitek

1. Amit a kosárba tettem terméket, az biztosan ott marad, és nem veheti más meg?

A kosárba rakott termékeket, csak a böngésződ mentette el, azok nincsenek a raktárból lefoglalva, így bárki más is megveheti.

  1. Megszakíthatom a vásárlást, és tudom folytatni onnan, ahol abbahagytam?

Igen, amennyiben regisztrált vásárló vagy és újra belépsz a fiókodba, a korábban kosárba tett termékeket már benne találod a kosaradban és folytathatod a vásárlást. De vigyázz, időközben a kiválasztott termékek már el is fogyhattak, mivel kosárba rakással nem foglaltad le a mennyiséget (lsd. fent 1-es kérdés).

  1. Mit tegyek, ha már leadtam a rendelésemet, de kicsit később eszembe jutott, hogy szeretném még kiegészíteni pár termékkel?

Amennyiben még nem kaptad meg az első rendelésedről az ELKÜLDVE alatt státuszú levelünket, nincs más dolgod, mint a másik=kiegészítő rendelésedet is leadni és abban, a megjegyzés rovatban feltüntetni, hogy szeretnéd összevonni a korábban leadott rendeléseddel.

  1. Rendelkeztek nagykereskedelmi árlistával B2B partnerek (tovább értékesítő vállalatok) számára?

Külön nagykereskedelmi árlistánk nincsen, az oldalon feltüntetett mennyiségi kedvezmények mindenkire vonatkoznak. A kedvezményeket itt megtekintheted…

250 000 Ft feletti rendelés esetén kérd külön árajánlatunkat e-mail-ben: info@gyongyekszerbolt.hu

  1. A mennyiségi kedvezmény mire vonatkozik pontosan?

Minden esetben a számla (rendelés) végösszegéből kerül levonásra. Nem mennyiségi darabszámra vonatkozik a kedvezmény. Részletes leírást itt megtaláljátok.

  1. Van minimum rendelési összeg?

Jelenleg nincsen, bármekkora értékben rendelhettek a webáruházunkból.

  1. A rendelést visszaigazoló e-mail után kaptam egy levelet, hogy a rendelésem FELDOLGOZÁS ALATT van. Mit jelent ez pontosan?

Az átutalt, kifizetett összeg beérkezett a bankszámlánkra. Kiállítottuk a szállító levelet és a rendelés összeállítása még az adott napon vagy legkésőbb másnap megtörténik.

  1. A kapott értesítőben az szerepel, hogy a rendelésem ELKÉSZÜLT, POSTÁZÁSRA VÁR. Mit jelent ez pontosan?

Az adott napon estig, a csomag postázásra kerül.

  1. A kapott értesítőben az szerepel, hogy a rendelésem ELKÜLDÖTT. Mit jelent ez pontosan?

A csomagot feladtuk a postán a megadott szállítási címre.

  1. Még sem tetszik vagy hibásnak találtam, amit rendeltem, mi a teendőm?

Első körben jelezni felénk a problémát, rugalmasan kezelünk minden vásárlói felvetést, igényt. A fogyasztóvédelmi törvény szerint kézhezvételtől számítva 14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Abban az esetben, ha nem minőségi problémája van a terméknek, akkor a visszaszállítási díj téged terhel, amennyiben viszont hibás a termék, a díjat mi fizetjük. Természetesen a rugalmasság itt is a védjegyünk, csak vedd fel velünk a kapcsolatot.

  1. Milyen címre küldjem vissza a terméket?

Minden esetben a postázási címre -2230 Gyömrő, Ady Endre u. 6. I/5. - várjuk vissza a problémás rendeléseket.

  1. Kimaradt egy termék a csomagból, mi a teendőm?

Jelezd felénk a felmerült problémát és mi amilyen gyorsan lehet, pótoljuk az elmaradásunkat.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog