Termékek Menü

Szállítással kapcsolatos kérdéseitek

1. Rendelés leadását követően mikor kapom meg a csomagot?

Ahogy beérkezik bankszámlánkra a rendelés ellenértéke, elkezdjük összeállítani a csomagot és még az nap vagy legkésőbb a következő napon postázzuk számodra.

2. Ingyenes kiszállítás elérhető a webáruházban?

Amennyiben a rendelésed összértéke eléri a 10 000 Ft-ot, a szállítási díjat mi álljuk.

3. Megrendeltem a terméket, de csak későbbre kérem a kiszállítást, megoldható?

Személyes egyeztetés, megbeszélés után adott esetben megoldható.

  1. Személyes átvételre van lehetőség?

Jelenleg nincsen.

  1. Postán mire hivatkozzak, hogy gyorsan és pontosan megtalálják a csomagomat?

Legjobb, ha a postára adás visszaigazolásában szereplő RAG számra hivatkozol, ezzel minden esetben pontosan be tudják azonosítani a csomagot.

  1. Milyen időintervallumban szállít a futár? Lehet-e vele egyeztetni?

A csomagokat az MPL futárjai szállítják házhoz. Esetleges megjegyzéseiteket, kéréseiteket mi minden esetben továbbítjuk a futárnak. Telefonon vagy e-mail-ben kapsz értesítőt a csomag érkezéséről.

  1. Sajnos még sem leszek otthon, amikor szállít a futár. Mi történik a csomaggal?

5 munkanapon keresztül átvehető a csomag a területileg illetések postafiókban.

  1. Miért válasszam a futáros szállítási módot?

A legkényelmesebb szállítás, hiszen közvetlenül kézhez kapod a csomagodat.

  1. Miért válasszam a PostaPont-os vagy a Postán maradó szállítási módot?

Akkor és ott veheted át a csomagodat, ahol neked a legmegfelelőbb. Utánvétes rendelés esetén bankkártyával is tudsz fizetni.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog